0 грн
Зробити замовленняКомпанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
-
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення.
-
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
-
Усі транспортні витрати, пов’язані із зворотною доставкою та упаковкою товару, оплачує Покупець.
Умови обміну та повернення
-
Товар повинен бути у належному стані:
-
без механічних пошкоджень;
-
в оригінальній упаковці;
-
без слідів використання;
-
з повною комплектацією та товарним чеком.
-
Процедура обміну або повернення
-
Напишіть нам на sales@profiauto.com.ua або зателефонуйте за номером +380 (99) 669-90-96.
-
Вкажіть:
-
причину повернення або обміну;
-
дату та номер замовлення;
-
фото або відео товару (за необхідності).
-
-
Менеджер зв’яжеться з вами для уточнення деталей.
-
Упакуйте товар у ту саму упаковку, в якій він надійшов, та відправте на адресу, вказану менеджером.
Що відбувається після отримання товару?
-
Обмін на аналогічний товар здійснюється протягом 1-3 робочих днів.
-
У разі повернення кошти надходять на банківську картку покупця протягом 7 робочих днів.
Хто оплачує вартість доставки?
-
Якщо повернення відбувається через дефект або помилку продавця, усі транспортні витрати компенсує магазин.
-
У разі повернення товару належної якості доставку оплачує покупець.
Умови повернення для товарів належної якості
-
Покупець протягом 14 днів може звернутися в магазин і замінити товар, що не влаштував його, іншим.
-
Після закінчення цього терміну повернення можливе лише за гарантією.
-
Якщо на момент звернення аналогічного товару немає у продажу, покупець має право:
-
купити будь-який інший товар з асортименту магазину (з перерахунком вартості);
-
обміняти товар на аналогічний при першому надходженні потрібного товару у продажу;
-
повернути товар і отримати назад гроші в розмірі вартості повернутої продукції.
-
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Випадки, коли обмін або повернення неможливе
-
Після 14 календарних днів з моменту отримання товару.
-
Якщо товар має пошкоджену упаковку або був у використанні.
-
Якщо товар належить до Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну згідно з чинним законодавством.
Якщо у вас залишилися питання, звертайтеся до нашої служби підтримки!